U bent toch het beste in ondernemen? Wij zijn de experts op gebied van beveiliging en ICT beheer voor een vast bedrag per maand. Dat brengt rust in uw bedrijf. Eenvoudig ICT kosten begroten met een hoge kwaliteit IT dienstverlening dat is wat onze klanten van ons verwachten.
Met onze Total Care ICT beheer hoeft u zich geen zorgen meer te maken en is de snelheid en beveiliging van uw netwerk altijd gewaarborgd.
Een ICT-probleem kondigt zich meestal onverwacht aan, waarna het voor down-time, improductiviteit van uw medewerkers en stress zorgt. Daarom verkleinen wij de kans dat dit gebeurd tot een minimum. De juiste monitoring en security software is het eerste deel van de oplossing. Het 2e deel is zorgen voor dubbele backups en verbindingen. Uw ICT beheer uitbesteden? Dan bent u aan het juiste adres.
De meeste van onze klanten hebben hun gehele automatisering bij ons ondergebracht. Het is ook mogelijk dat wij een deel van je ICT-omgeving te beheren als aanvulling op een bestaande interne IT medewerker. Neem contact op voor het bespreken van de mogelijkheden.
Bij Daemen ICT betekent Total Care beheer dat je de gehele ICT uitbesteed. Voor een vast bedrag per medewerker, ongeacht hoe vaak je ondersteuning nodig hebt.
Ondersteuning op ICT gebied moet snel en direct zijn. Je hoeft maar 1 emailadres en telefoonnummer van ons ICT beheer bedrijf te onthouden en wij regelen de rest. Dus wordt je niet van het kastje naar de muur gestuurd. Ook voor zaken die door derden moeten worden opgelost. Denk aan specifieke applicaties, van een aparte software-leverancier. Daemen ICT zorgt in dat geval voor het bewaken van het ticket en het aansturen van de externe partij (en). Dat betekent echt één aanspreekpunt die pas tevreden is als jij het bent.
De all-in overeenkomst biedt dekking voor onbeperkt support op afstand, het monitoren van alle kritische componenten van je ICT omgeving, het updaten en patchen van uw servers en 24/7 support voor storingen.
De helpdesk bij ICT beheer is je eerste aanspreekpunt voor ondersteuning van je gebruikers en voor preventief beheer van je ICT omgeving. Onze klantvriendelijke medewerkers lossen een groot deel van de storingen op afstand op. Snel weer aan het werk is ons doel. Onze helpdesk registreert, coördineert, bewaakt en rapporteert alle incidenten en draagt zorg voor een snelle afhandeling van het probleem / issue.
Mocht een probleem niet op afstand op te lossen zijn, dan zorgt de helpdesk ervoor dat er een engineer op locatie wordt ingepland. Wij gaan niet weg voordat het probleem is verholpen.
Heb je behoefte aan een Daemen ICT engineer op locatie, op vaste tijdstippen? Dat is zo geregeld. Deze medewerker is dan je vaste aanspreekpunt voor alle ICT-vragen binnen je organisatie. We kijken gelijk hoe we zaken nog efficiënter kunnen regel voor jouw medewerkers.
Daemen ICT neemt alle zorgen uit handen voor een vast bedrag per maand. Geen risico meer voor jou maar een echte partner die naast je staat bij ICT vraagstukken en support. Neem eens een kijkje bij de klantverhalen en zie dat onze klanten ook echt onze ambassadeurs zijn. Omdat te bereiken doen we iedere dag ons uiterste best.
Wil je weten hoe wij jouw ICT beheer goed regelen? Maak dan snel een afspraak voor een quickscan door één van onze engineers.