Daemen ICT ICT waarborg klachtenregeling

Daemen ICT ICT waarborg klachtenregeling

Daemen ICT ICT waarborg klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

U kunt uw klacht schriftelijk indienen via het formulier hieronder of door een mail te sturen naar info@daemen-ict.nl.

Meer weten of advies of maat?

Vul dan onderstaand contactformulier in.

We nemen dan binnen 2 werkdagen contact met u op.
Of bel ons direct op 076 - 596 13 91.

Naam *
Bedrijfsnaam *
E-mail adres *
Telefoonnummer *
Bericht *

Meer weten of advies of maat?

Vul dan onderstaand contactformulier in.

We nemen dan binnen 2 werkdagen contact met u op.
Of bel ons direct op 076 - 596 13 91.

Naam *
Bedrijfsnaam *
E-mail adres *
Telefoonnummer *
Bericht *

Verbeter uw productiviteit en efficiëntie met de praktische en veilige oplossingen van Daemen ICT

>