Headline section - #F5F5F5 background section color

Accountenz bestaat uit twee jonge, enthousiaste teams die werken vanuit Bavel (accountenzbreda) en Roosendaal (accountenzplus). Het doel van beide kantoren is de cliënten zo optimaal en efficiënt mogelijk te bedienen. Daarvoor investeren ze veel tijd in hun mensen én systemen. Patrick Nuijten, accountant en vennoot bij accountenz, breda vertelt enthousiast: “Al sinds 2004 hebben wij een digitaal klantportaal, waarbinnen we de fiscale aangiften, jaarrekeningen en publicatiestukken digitaal archiveren. Op deze manier kunnen onze cliënten deze stukken op een later tijdstip nog eens rustig nakijken of downloaden. Toen onze vorige systeembeheerder met welverdiend pensioen ging, zochten wij specifiek naar een regionale partij die ervaring had met de software die wij gebruiken. Zo kwamen we al snel bij Daemen-ICT uit.”

Deskundige én betrouwbare ICT-partner

Behalve deskundigheid zocht accountenz een partij met een goede bereikbaarheidsdienst. Én een partij die niet alleen maar in bits en bytes praat. “De ICT is een technische wereld, waarbij het voor de klant belangrijk is om te begrijpen waar de ICT-dienstverlener het over heeft. Al tijdens ons eerste contact gaf Daemen-ICT dat vertrouwen. Ze schakelen snel en het contact is informeel, precies zoals wij zelf ook graag met onze cliënten willen omgaan. We hebben uitvoerig met elkaar besproken welke stappen we met onze ICT wilden zetten en op basis daarvan is een compleet migratieplan gemaakt.” Zo ontstond een nauwe samenwerking tussen beide partijen, waar Daemen-ICT de voorzet deed en samen met accountenz werd dit gefinetuned.

Altijd veilig werken

ICT is onmisbaar voor accountenz. Werken de systemen niet? Dat betekent dat 30 man niet kan werken. Daarom is een goede ICT-partner van groot belang. Accountenz neemt nagenoeg het volledige systeembeheer bij Daemen-ICT af. Van het opzetten en monitoren van de Cloud-omgeving tot levering en onderhoud van hardware. “Ons kantoor is inmiddels afhankelijk van ICT. Waar wij voorheen nog met stapels papier werkten, zijn nu alle dossiers gedigitaliseerd. Voor ons is het belangrijk dat we een betrouwbarre Cloud-aanbieder hebben. Daemen-ICT levert niet alleen de producten en diensten, maar ze denken ook met ons mee. Zo is onze beveiliging naar een hoger niveau gegaan, doordat we nu met multi-factor authenticatie werken.”

Langdurige samenwerking

De samenwerking tussen accountenz en Daemen-ICT verloopt uitstekend. De migratie was een goed doordacht traject en alle stappen zijn gedegen en in goede harmonie verlopen. “We schakelen snel, ze nemen onze vraagstukken serieus én pakken het snel op. Daemen-ICT begrijpt dat automatisering essentieel is voor een accountantskantoor en dat ons systeem daarom zo stabiel mogelijk moet blijven draaien. Ze hebben een jong team met veel deskundigheid, een goede basis voor een langdurige samenwerking.”

Bent u benieuwd welke ICT-oplossingen wij voor uw onderneming ontwikkelen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en wij vertellen u graag meer!

Meer weten of advies of maat?

Vul dan onderstaand contactformulier in.

We nemen dan binnen 2 werkdagen contact met u op.
Of bel ons direct op 076 - 596 13 91.

Naam *
Bedrijfsnaam *
E-mail adres *
Telefoonnummer *
Bericht *

Meer weten of advies of maat?

Vul dan onderstaand contactformulier in.

We nemen dan binnen 2 werkdagen contact met u op.
Of bel ons direct op 076 - 596 13 91.

Naam *
Bedrijfsnaam *
E-mail adres *
Telefoonnummer *
Bericht *

Verbeter uw productiviteit en efficiëntie met de praktische en veilige oplossingen van Daemen ICT

>