• ICT cloud specialist
  • Slagvaardig
  • Persoonlijke aanpak
  • Uitgebreide service
  • Een aanspreekpunt
  • Duurzaam
Vragen? Bel ons:
076 596 1391

ICT waarborg klachtenregeling


Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Contact

Onze online werken diensten:

Bel mij terug

Nieuwsbrief

Schrijf je in oor de nieuwsbrief en ontvang updates over de laatste ontwikkelingen in je mailbox.

Hulp op afstand

Helpdesk

Uw voordelen

  • Besparen op ICT kosten
  • Ontzorgd worden, 1 ICT partner
  • Uw ICT wordt schaalbaarder
  • Beveiliging, back-ups en onderhoud
  • Geen investeringen meer nodig
  • Vaste kosten per werkplek

Meest gestelde vragen

Bekijk de meest gestelde vragen met betrekking tot het online werken

Ruckus in de hospitality branche

De Woningmakelaar van het Jaar 2013 én 2016 is al jaren tevreden klant bij Daemen ICT. Met een tiental makelaarskantoren in de regio Rotterdam, is Van Herk Makelaardij een...