• ICT cloud specialist
  • Slagvaardig
  • Persoonlijke aanpak
  • Uitgebreide service
  • Een aanspreekpunt
  • Duurzaam
Vragen? Bel ons:
076 596 1391

Helpdesk


Een goede helpdesk ondersteuning is tegenwoordig zeer belangrijk. Natuurlijk staan wij u graag te woord om vragen en storingen snel en vakkundig op te lossen zowel op afstand als op locatie.
 
Om een versnelde afwikkeling van uw vraag of probleem te bewerkstelligen adviseren wij u om altijd eerst een email te sturen naar:

helpdesk@daemen-ict.nl
 
De opbouw van een helpdesk email dient als volgt uit te zien (zie plaatje onder):

  • zet in het onderwerp van de email duidelijk uw bedrijfsnaam
  • daarna eigen naam
  • daarna probleem omschrijving

 In de email kun u de vraag verder toelichten en afsluiten met uw contactgegevens zodat we contact met u op kunnen nemen indien dit nodig mocht zijn.
 Helpdesk ticket

 

 

 

 

 

 

 

 



Wij zorgen ervoor dat uw vraag snel beantwoord wordt en dat een storing snel wordt opgelost. Alleen door een goede registratie kunnen wij de voortgang van uw aanvraag monitoren.
 
Heeft u op afstand ondersteuning nodig dan kunt u klikken op onderstaand plaatje:

Hulp op afstand

 



Onze online werken diensten:

Bel mij terug

Nieuwsbrief

Schrijf je in oor de nieuwsbrief en ontvang updates over de laatste ontwikkelingen in je mailbox.

Hulp op afstand

Helpdesk

8 redenen om te kiezen voor Daemen-ICT

  • Besparen op ICT kosten
  • Al ruim 20 jaar ICT-specialist
  • Uw ICT-partner voor het mkb 
  • Persoonlijke benadering
  • Zeer hoge klantloyaliteit
  • Slimme online werken oplossingen
  • Integreert telefonie met CRM
  • 100% resultaatverplichting

Meest gestelde vragen

Bekijk de meest gestelde vragen met betrekking tot het online werken

Uitleg mogelijkheden Swyx

TCC Heat Exchangers onderhoudt en levert platenwarmtewisselaars. Ze hebben jarenlange ervaring op het gebied van reparatie, onderhoud en advies. Voor TCC is het belangrijk om...