• ICT cloud specialist
  • Slagvaardig
  • Persoonlijke aanpak
  • Uitgebreide service
  • Een aanspreekpunt
  • Duurzaam
Vragen? Bel ons:
076 596 1391

Helpdesk


Een goede helpdesk ondersteuning is tegenwoordig zeer belangrijk. Natuurlijk staan wij u graag te woord om vragen en storingen snel en vakkundig op te lossen zowel op afstand als op locatie.
 
Om een versnelde afwikkeling van uw vraag of probleem te bewerkstelligen adviseren wij u om altijd eerst een email te sturen naar:

helpdesk@daemen-ict.nl
 
De opbouw van een helpdesk email dient als volgt uit te zien (zie plaatje onder):

  • zet in het onderwerp van de email duidelijk uw bedrijfsnaam
  • daarna eigen naam
  • daarna probleem omschrijving

 In de email kun u de vraag verder toelichten en afsluiten met uw contactgegevens zodat we contact met u op kunnen nemen indien dit nodig mocht zijn.
 Helpdesk ticket

 

 

 

 

 

 

 

 



Wij zorgen ervoor dat uw vraag snel beantwoord wordt en dat een storing snel wordt opgelost. Alleen door een goede registratie kunnen wij de voortgang van uw aanvraag monitoren.
 
Heeft u op afstand ondersteuning nodig dan kunt u klikken op onderstaand plaatje:

Hulp op afstand

 



Onze online werken diensten:

Bel mij terug

Nieuwsbrief

Schrijf je in oor de nieuwsbrief en ontvang updates over de laatste ontwikkelingen in je mailbox.

Hulp op afstand

Helpdesk

Uw voordelen

  • Besparen op ICT kosten
  • Ontzorgd worden, 1 ICT partner
  • Uw ICT wordt schaalbaarder
  • Beveiliging, back-ups en onderhoud
  • Geen investeringen meer nodig
  • Vaste kosten per werkplek

Beoordeling


Nedzone datacenter

WEA biedt als accountants- en belastingadvieskantoor een breed spectrum van financiële en fiscale adviezen. Ons kwaliteitsbesef komt tot uiting in een vooruitstrevende...